Wij zijn Antar Shoe. Door onze hoogwaardige en sluitende dienstverlening zijn wij een onmisbare schakel in de distributieketen van schoenen.
Snelle levertijden, persoonlijk advies en ondersteuning bij het promoten van onze merken in jouw winkel: bij Antar Shoe helpen we je op zoveel mogelijk aspecten van het ondernemerschap. Zo kan jij je blijven focussen op het zo goed mogelijk helpen van de klant, zonder dat je veel tijd en aandacht verliest aan het proces aan de achterkant van je bedrijf. Samen zorgen we ervoor dat jouw consumenten blijven profiteren van hoogwaardige schoenencollecties.
De internationale topmerken die we distribueren hebben een grote commerciële potentie en een langetermijnstrategie. De merken bieden consistentie door een goed basisassortiment aan te vullen met productlijnen die de laatste trends en ontwikkelingen volgen. Onze collecties zijn altijd van hoge kwaliteit en bieden een solide basis voor groei en succes. We zijn trots dat we ook merken importeren die wereldwijd voorop lopen op het gebied van duurzaamheid.
Of het nu gaat om de introductie van één onze merken in jouw collectie, het stimuleren van de verkoop of het presenteren van de producten in het schap, onze eigen marketingafdeling heeft de expertise om jouw winkel(s) daarbij te ondersteunen. We bieden displays en dispensers tot op maat gemaakte POS-materialen. We zorgen voor landelijke campagnes, zodat onze merken volop zichtbaar zijn. Met content-en influencermarketing, maar ook social media campagnes waaraan je als verkooppunt kan deelnemen.
Als retailer wil je zo vroeg mogelijk op de hoogte zijn van nieuwe trends en ontwikkelingen. Met de pre-sale via onze eigen B2B-webshop heb je de mogelijkheid om nieuwe collecties als eerste in te kopen. Ook tijdens het seizoen heb je op elk gewenst moment en vanaf elke locatie toegang tot onze webshop. We hebben ruime voorraden en leveren op werkdagen binnen 24 uur. Dat zorgt ervoor dat je snel kunt bijsturen op je verkoopresultaten en aan specifieke klantbestellingen kunt voldoen. In de B2B-webshop heb je ook inzicht in voorraden, levertijden en alle benodigde productgegevens.
Om een efficiënte gegevensuitwisseling te garanderen, maken we gebruik van EDI (Electronic Data Interchange) en SSCC-labels (Serial Shipping Container Code). Hierdoor kunnen we nauwkeurige en gestandaardiseerde informatie uitwisselen, waardoor de logistieke processen soepel verlopen. Bovendien worden onze voorraadkoppelingen geconfigureerd via een FTP-server, waardoor de gegevens snel en veilig worden uitgewisseld. Om je volledige controle te geven over het verzendproces, maken we gebruik van Track & Trace-functionaliteit. Dit verhoogt de transparantie en stelt je in staat om je eigen klanten tijdig te informeren over de verwachte levering.
Ondanks al die processen en automatisering, is persoonlijke aandacht wat ons betreft de sleutel tot een succesvolle samenwerking. Bij Antar Shoe werken, groeien, ontdekken en leren we samen met klanten en collega’s. Dat doen onze teams op een vriendelijke, behulpzame en gelijkwaardige manier. We zijn elke dag bezig met de vraag: hoe kunnen we opnieuw aan de verwachtingen van onze klanten en merken voldoen.
De merken die we bij Antar Shoe importeren, presenteren we in onze showrooms in de belangrijkste inkoopcentra van de Benelux. In CAST Nieuwegein en Trademart Brussel, beide perfect bereikbaar, staat ons team voor je klaar. Het een inspirerende omgeving waar je volop ideeën en inspiratie kunt opdoen voor elk seizoen. Je krijgt een beeld van de materialen, kwaliteit, pasvorm en technische eigenschappen van de producten. We nodigen je van harte uit om onze showrooms te bezoeken en onze merken te ontdekken.
Maak vrijblijvend een afspraak in één van onze showrooms.